Prečo bol môj vklad neúspešný?

  • Dokončenie procesu overenia účtu: v niektorých prípadoch nie sú vložené prostriedky zahrnuté na vašom bankovom účte až kým nie je dokončený buď proces overenia účtu alebo proces overenia platobnej metódy. Ak je toto váš prípad, tak budete patrične upozornení.
  • Dokončenie procesu vkladu: uistite sa, že ste dokončili celý proces vkladu. Keď napríklad vykonávate vklad pomocou PayPalu/Skrillu (ak je táto metóda vo vašej krajine dostupná), tak sa od vás vyžaduje dokončiť vklad cez relevantnú webovú stránku e-peňaženky.
  • Platobná metóda na jeden účet: platobná metóda môže byť spojená iba s jedným účtom. Nebudete môcť vykonávať vklad použitím vašej debetnej/kreditnej karty alebo elektronické peňaženky, ak je tá už spojená s iným obchodným účtom.
  • Vkladové obmedzenia: ak ste obdržali správu o chybe, ktorá informuje, že ste dosiahli vkladové obmedzenie, alebo ak ste neboli schopní uskutočniť vklad z akéhokoľvek iného dôvodu, prosím, kontaktujte nás pre viac informácií kliknutím na odkaz “Poslať e-mail”.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás!
E-mail

Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76,4% účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.