Proces overenia účtu
Ako aktualizujem moje údaje o účte?
Pre zmenu akýchkoľvek osobných údajov na vašom obchodnom účte (zobrazených na obrazovke "Peňažné prostriedky" / "Osobné informácie"), nás, prosím, kontaktujte a vysvetlite dôvod pre túto zmenu a poskytnite nám relevantné informácie, napr. zmenu mena z dôvodu uzavretia manželstva alebo zmenu adresy bydliska. My následne zhodnotíme a spracujeme vašu požiadavku v súlade s našimi regulačnými požiadavkami a povinnosťami. Ak nás chcete kontaktovať, kliknite na odkaz “Poslať e-mail”.
Ako overím svoju platobnú metódu?
Prostriedky vložené na váš účet musia pochádzať z platobnej metódy, ktorá je vedená na rovnaké meno ako meno držiteľa obchodného účtu Plus500.
Rovnako sme povinní overiť a uistiť sa, že ste legitímny vlastník prostriedkov vložených na váš účet. Z toho dôvodu, ak ste vložili prostriedky prostredníctvom:
Ako overím moje telefónne číslo?
Pre overenie vášho telefónneho čísla, prejdite, prosím, na hlavnú obchodnú obrazovku na Plus500 platforme → Kliknite "Ponuka" → “Účet” → “Overenie účtu” → Kliknite tlačidlo "Overiť" uvedené v sekcii “Vaše telefónne číslo” → Zadajte vaše číslo bez kódu krajiny → Kliknite na "Pošlite mi SMS" alebo "Zavolajte mi". Na váš telefón by vám mal prísť 3-ciferný kód, prosím, zadajte ho cez okno overenia telefónu.
Čo sa vyžaduje pri overení môjho účtu?
Zákazníci sú povinní overiť svoje účty z identifikačných a bezpečnostných dôvodov v súlade s našim procesom hĺbkového overenia zákazníka, napríklad overiť meno, dátum narodenia, adresu bydliska, telefónne číslo, e-mailovú adresu, platobnú metódu atď.
Pre viac informácií si tiež prečítajte FAQ tému “Zaslanie identifikačných dokumentov”.
Prečo som nedostal môj overovací list?
V závislosti na krajine, v ktorej bývate, môžete požiadať, aby vám bol zaslaný list pre overenie adresy na poštovú adresu, ktorá je uvedená vo vašom obchodnom účte. Avšak v niektorých krajinách táto služba nie je podporovaná. Pre vyžiadanie tohto listu, sa prihláste do Plus500 platformy, kliknite na "Ponuka" → “Účet” → “Overte adresu” → “Pošlite mi list”. Ak list neobdržíte v priebehu 3 týždňov, mali by ste overiť presnosť adresy uvedenej vo vašom účte a ak je to nevyhnutné, kontaktovať tím podpory. V každom prípade budeme od vás vyžadovať, aby ste nám poskytli dokument (fotografiu účtu za energie/výpisu z bankového účtu) na overenie vašej adresy tak, ako je v súlade s našimi regulačnými záväzkami.
Čo je daňové identifikačné číslo?
Daňové identifikačné číslo (DIČ) je osobné číslo používané pre daňové účely vo vašej daňovej krajine (t.j. krajina, v ktorej ohlasujete vaše dane).
Prečo som nedostal kód pre overenie môjho telefónneho čísla?
Uistite sa, že ste v čísle nezadali kód krajiny, pretože systém automaticky vytočí kód vašej krajiny na základe vašich registračných údajov (napr. +44 pre Veľkú Britániu). Okrem toho, predplatené telefóny nemôžu byť overené týmto procesom.
Ak sa stretnete s akýmikoľvek inými problémami, pre ďalšiu asistenciu nás, prosím, kontaktujte kliknutím na odkaz “Poslať e-mail”.
Spoločnosť Plus500 netvrdí, že je oficiálnou akademickou inštitúciou, ktorá by získala schválenie od akejkoľvek krajiny/vlády.