Čo sa vyžaduje pri overení môjho účtu?

Zákazníci sú povinní overiť svoje účty z identifikačných a bezpečnostných dôvodov v súlade s našim procesom hĺbkového overenia zákazníka, napríklad overiť meno, dátum narodenia, adresu bydliska, telefónne číslo, e-mailovú adresu, platobnú metódu atď.
Pre viac informácií si tiež prečítajte FAQ tému “Zaslanie identifikačných dokumentov”.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás!
E-mail

Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76,4% účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.