Proces overenia účtu

Ako aktualizujem moje údaje o účte?

Pre zmenu akýchkoľvek osobných údajov na vašom obchodnom účte (zobrazených na obrazovke "Peňažné prostriedky" / "Osobné informácie"), nás, prosím, kontaktujte a vysvetlite

Prečítajte si viac

Ako overím svoju platobnú metódu?

Prostriedky vložené na váš účet musia pochádzať z platobnej metódy, ktorá je vedená na rovnaké meno ako meno držiteľa obchodného účtu Plus500

Prečítajte si viac

Ako overím moje telefónne číslo?

Pre overenie vášho telefónneho čísla, prejdite, prosím, na hlavnú obchodnú obrazovku na Plus500 platforme → Kliknite "Ponuka" → “Účet” → “Overenie účtu”

Prečítajte si viac

Čo sa vyžaduje pri overení môjho účtu?

Zákazníci sú povinní overiť svoje účty z identifikačných a bezpečnostných dôvodov v súlade s našim procesom hĺbkového overenia zákazníka

Prečítajte si viac

Čo je daňové identifikačné číslo?

Daňové identifikačné číslo (DIČ) je osobné číslo používané pre daňové účely vo vašej daňovej krajine (t.j. krajina, v ktorej ohlasujete vaše dane).

Prečítajte si viac

Prečo som nedostal môj overovací list?

V závislosti na krajine, v ktorej bývate, môžete požiadať, aby vám bol zaslaný list pre overenie adresy na poštovú adresu, ktorá je uvedená vo vašom

Prečítajte si viac

Prečo som nedostal kód pre overenie môjho telefónneho čísla?

Uistite sa, že ste v čísle nezadali kód krajiny, pretože systém automaticky vytočí kód vašej krajiny na základe vašich

Prečítajte si viac
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás!
E-mail

Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 80,6% účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.