Financovanie vášho účtu

Financovanie vášho účtu

Doplňovanie finančných prostriedkov na váš účet a výbery z neho sú jednoduché a bezpečné procesy. Akceptujeme nasledujúce metódy:

Visa/MasterCard - okamžitý prístup, najrýchlejší spôsob začatia obchodovania. Môžete použiť akúkoľvek kartu s logom Visa alebo MasterCard. Nákupy prostredníctvom kariet Visa/MasterCard sú plne integrované cez obrazovku pokladníka Plus500.
Na bezpečné financovanie vášho účtu prostredníctvom kariet Visa/MasterCard jednoducho:
→ Prejdite na hlavnú stránku platformy
→ Kliknite na "Správa fondov"
→ Kliknite na "Visa/MasterCard"
→ Zvoľte si čiastku, ktorú chcete vložiť a zadajte údaje o vašej kreditnej karte
→ Kliknite na "Podať" – v priebehu niekoľkých sekúnd sa zobrazí potvrdenie

Skrill - pre doplnenie vášho účtu prostredníctvom Skrill jednoducho:
→ Prejdite na na hlavnú stránku platformy
→ Kliknite na "Správa fondov"
→ Kliknite na "Skrill"
→ Zvoľte si čiastku a zadajte svoju e-mailovú adresu používanú pre Skrill
→ Vyskočí nové okno prehliadača
→ Prevod potvrďte na webových stránkach Skrill

Bankový prevod – môžete začať obchodovať hneď po potvrdení bankovného prevodu (ktoré môže trvať maximálne 5 dni).
Pre doplnenie vášho účtu prostredníctvom bankového prevodu:
→ Prejdite na na hlavnú stránku platformy
→ Kliknite na "Správa fondov"
→ Kliknite na "Bankový prevod"
→ Kliknite na "Zašlite mi údaje potrebné pre bankový prevod"
→ Na vašu e-mailovú adresu zašleme e-mail s našimi údajmi pre bankový prevod a so špecifickými inštrukciami
→ Uskutočnite váš prevod podľa inštrukcií v e-maile

PayPal – ak si chcete poslať peniaze na účet pomocou služby PayPal postupujte takto:
→ Prejdite na hlavnú stránku platformy.
→ Kliknite na položku „Správa prostriedkov“
→ Kliknite na možnosť „PayPal“.
→ Vyberte sumu a zadajte svoje údaje pre službu Paypal.
→ Otvorí sa nové okno prehliadača.
→ Na stránke PayPal potvrďte prevod.

Vezmite na vedomie, že na financovaniu vášho účtu musíte, tak ako všetci vstupujúci zákazníci, prejsť procedúrami overovania (vrátane overenia telefónu) a poskytnúť platnú dokumentáciu (napr. fotografia preukazu totožnosti a dôkaz o bydlisku)

Hotovosť

Platforma Plus500 nedokáže prijímať hotovostné platby.

Výbery

Vždy, keď je to možné, uplatňujeme politiku vrátenia prostriedkov do pôvodného zdroja, z ktorého klient peniaze poslal.

Od zákazníkov môžeme vyžadovať doplnenie dokumentácie s cieľom maximalizovať ochranu finančných prostriedkov zákazníkov, ako aj za účelom overenia vlastníctva použitej platobnej metódy.